Prima pagină > EXCLUSIV TV > Pamfletul lui Gîscă – Supărările bunicii

Pamfletul lui Gîscă – Supărările bunicii

gascaÎn cursul acestei dimineţi, ne-am pomenit la sediul redacției ziarului nostru, Graiul Muţilor, cu vizita neaşteptată a doamnei Evdochia Certăreţu, bunica colegului nostru Scriicel Jurnărel. Femeia în vârstă de 80 de ani ne-a mărturisit ofurile ei în legătură cu comportamentul din ce în ce mai nepotrivit al nepotului său.

Respectabila doamnă ne-a reproşat faptul că, în urmă cu câteva luni i-am acordat acestuia o primă de merit în cuantumul a 12 salarii, pentru numeroasele sale reportaje de calitate pe care le făcuse pentru ziarul la care lucrează. Prin acest fapt, spunea ea lovind cu bastonul în masa redacţiei, i-am adus numai probleme. Întrebând-o politicos ce necazuri anume am cauzat prin fapta noastră bună, doamna Certăreţu ne-a relatat următoarele: „În primul rând mi-aţi distrus reputaţia de o viaţă, căci de când mă ştiu am fost în fruntea datornicilor la întreţinere. În acea lună Scriicel a plătit la zi
întreţinerea, iar vecinele care mă cunosc din tinereţe se uită astăzi cu ochii miraţi la mine, fapt ce mă nemulţumeşte profund. În al doilea rând, cu o parte din bani, nepotul meu a plecat într-un concediu, de unde s-a întors însoţit de o femeie cu pielea prea neagră şi dinţii prea albi, cu care vrea să se căsătorească. Poate că acest lucru nu m-ar deranja chiar atât de tare,
dacă nu s-ar uita mereu ca proasta la mine, de fiecare dată când îi vorbesc. În al treilea rând, prin leafa acordată nepotului, am depăşit cu mult venitul minim care îmi garanta primirea de ajutoare sociale de la stat. Cine îmi dă mie acum banii ăia? Şi unde mai pui, că fiind prea
bogată acum, nu mai primesc medicamente gratuite şi nici locul pe scaun la biserică nu-l mai am gratis, pentru că, mi-a spus preotul, acum am cu ce să achit taxa de privilegiu înaintea Domnului.”

Simţindu-ne ruşinaţi de răul pricinuit acestei distinse doamne, ne-am dat cuvântul că vom repara această nedreptate, oprindu-i nepotului său, întreg salariul pe următoarele 12 luni. Bătrâna ne-a mulţumit din toată inima pentru înţelegerea de care am dat dovadă şi a plecat de la redacţie cu încrederea că, de luna viitoare, viaţa ei va reveni la normal: va fi din nou prima între datornicii la întreţinere, iar statul îi va acorda în continuare ajutoarele obişnuite.

Îi urăm pe această cale bătrâneţe uşoară şi drum bun pe calea milei, în speranţa că, după aflarea acestor veşti, Scriicel Jurnărel nu va înebuni de mânie, iar viaţa bătrânei nu se va afla pusă în pericol.

(Articolul este un Pamflet şi trebuie tratat ca atare!)

Categorii:EXCLUSIV TV
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

AFACERI IN VALEA JIULUI

Ati accesat cotidianul on-line AFACERI IN VALEA JIULUI. Se actualizeaza zilnic !

