Prima pagină > EXCLUSIV TV > Gheorghe Ile: „Soarta mineritului ne privește pe noi toți”

Gheorghe Ile: „Soarta mineritului ne privește pe noi toți”

ileEste de înțeles îngrijorarea minerilor pentru locurile lor de muncă, în contextul unor semne mari de întrebare legate de felul în care este administrat CEH-ul.
Între aceste semne de întrebare și afirmația că își pot pierde obiectul muncii este însă o cale destul de lungă, în condițiile în care negocierile conducerii CEH cu Guvernul României urmăresc în aceste zile să găsească soluțiile cele mai bune pentru continuarea activității de exploatare a huilei în Valea Jiului.
Programarea acestor discuții între primul-ministru, ministrul Energiei și directorul general CEH, a fost stabilită cu două săptămâni înaintea mitingului; cei ce l-au organizat, în speță liderii de sindicat și câțiva politicieni din opoziție, prin mesajele pe care le-au transmis, au urmărit influențarea opiniei publice, care să înțeleagă că discuțiile au avut loc la presiunea sindicatelor.
Cunoscând acest aspect am refuzat să particip la acest miting, care de altfel a indus în opinia publică un motiv de îngrijorare mai mare decât este situația reală a CEH-ului.
Este limpede că trebuie aplicate de urgență toate măsurile de eficientizare a CEH. Aceasta este o prioritate și am convingerea că toți cei ce își asumă în aceste zile soarta CEH-ului, a mineritului din Valea Jiului, printre care mă număr și eu, vor căuta toate soluțiile care să susțină viața minerilor și a familiilor acestora; am certitudinea că vor face în așa fel încât să ofere garanțiile de care Valea Jiului are nevoie pentru continuarea activității miniere.
Personal am fost și rămân un susținător al minerilor. Nu mă pot dezice de anii petrecuți în mină și nici de toate valorile acestei munci în care am crezut și cred în continuare. Voi rămâne alături de ortacii mei și de nevoia lor de a avea un loc de muncă pentru ei și familiile lor.
Ca primar sunt solidar cu toți cetățenii municipiului Vulcan, pentru o viață mai bună.
CONSIDER CĂ VALEA JIULUI POATE EXISTA DOAR ATÂTA TIMP CÂT EXISTĂ MINERITUL CA PRINCIPALĂ SURSĂ ECONOMICĂ.

ing. Gheorghe ILE

Categorii:EXCLUSIV TV
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

AFACERI IN VALEA JIULUI

Ati accesat cotidianul on-line AFACERI IN VALEA JIULUI. Se actualizeaza zilnic !

