Prima pagină > EXCLUSIV TV > Costel Avram, scurte consideraţii la doi ani de mandat în fruntea Apa Serv Valea Jiului

Costel Avram, scurte consideraţii la doi ani de mandat în fruntea Apa Serv Valea Jiului

10616647_316316188550523_611337668085982505_n Tiberiu VINŢAN

– Domnule Costel Avram, se împlinesc doi ani de când aţi preluat funcţia de director general la Apa Serv Valea Jiului. Personal, aveţi motive de mulţumire faţă de activitatea de până acum ?

– Sigură că da. Vreau să reamintesc faptul că, în acest interval de timp, am reuşit să ducem la bun sfârşit câteva dintre proiectele majore de dezvoltare a Apa Serv, care vor ajuta clienţii noştri să beneficieze de servicii de alimentare cu apă potabilă şi canalizare la cele mai înalte cote de calitate. Mă refer aici la finalizarea proiectelor de extindere a reţelor de apă şi canalizare din etapa I a proiectului pe care-l implementăm cu fonduri europene. Numai în aceşti ultimi doi ani, am recepţionat lucrările de la Petrila, Aninoasa şi Vulcan. Am recepţionat staţia de tratare a apei de la Jieţ, una dintre cele mai moderne de acest fel din România. Am recepţionat un modern sistem informatic, prin care monitorizăm reţelele şi ştim exact unde şi când apar defecte, care pot fi astfel remediate rapid. Am dat în folosinţă noi MHC-uri şi exemplele de acest fel ar putea continua. Dincolo de toate aceste investiţii, am reuşit să echilibrăm balanţa economico-financiară a firmei, să achităm fără întârzieri datoriile la bugetul de stat şi furnizori, ba chiar am reuşit să facem câteva importante investiţii din fondurile proprii şi să recuperăm toate bunurile aflate sub sechestru la Finanţe, din perioada când societatea a fost prost administrată.

– Sunteţi însă cunoscut şi ca un director care acţionează fără rezerve pentru a stopa fenomenul branşărilor ilegale şi cel al neplăţii facturilor…

– Aşa este. Eu cred că atunci când furnizezi servicii cum este cel de alimentare cu apă potabilă şi canalizare, acestea trebuiesc tratate, în egală măsură cu respect, şi de furnizor, dar şi de beneficiari. În ceea ce ne priveşte, cred că am ajuns astăzi un furnizor care are printre cele mai bune standarde de calitate din România în acest domeniu. Aşa cum ne numărăm printre operatorii care, concomitent cu gradul de calitate al serviciilor, am reuşit să facem şi o protecţie socială reală a populaţiei din Valea Jiului, prin păstrarea constantă a tarifului de operare în ultimii 4 ani, tarif care este astăzi unul dintre cele mai mici din întreaga ţară. În acelaşi timp însă, politica mea managerială a fost una de toleranţă zero faţă de cei care ne tratează cu flit. Am identificat o bună parte dintre cei care furau apa potabilă. I-am sancţionat şi nu am ezitat să-i aduc în atenţia opiniei publice, prin intermediul presei, chiar dacă a fost vorba despre directori, avocaţi, judecători sau senatori. Nici funcţia şi nici poziţia politică nu mă impresionează atunci când am de-a face cu cei care fură apă şi cu cei care nu plătesc consumul real. În acelaşi timp însă, înţelegând problemele de natură socială ale mutora dintre cetăţenii Văii Jiului care sunt în situaţia de a fi acumulat datorii la plata facturilor, am dovedit înţelegere. Am renunţat la sistemul de recuperare a creanţelor direct în instanţă şi am introdus un nou sistem de rezolvare amiabilă a problemei plăţilor, prin intermediul serviciului pe care l-am creat în acest scop.

– Care este cel mai important moment din activitatea pe care aţi avut-o ca director al Apa Serv Valea Jiului ?

– Noi, la Apa Serv, trăim intens fiecare moment al activităţii noastre. Mi-e greu să spun care a fost cel mai important. Dacă vorbim de investiţii, cel mai mult m-am bucurat atunci când am primit mulţumiri din partea oamenilor din zonele în care, deşi în proiectul de extindere a reţelelor de apă şi canalizare fuseseră uitaţi, noi am putut, prin efortul SC Apa Serv, să le aducem acasă apa şi canalizarea. Dacă vorbim de proiecte, cel mai important moment este, cu siguranţă acela în care am semnat pentru demararea noului proiect pe fonduri europene, care prevede investiţii ce vor asigura servicii de apă potabilă şi canalizare în peste 98% din locuinţele din Valea Jiului. Iar dacă vorbim despre echipa de la Apa Serv, vă pot spune că trăiesc zi de zi bucuria de a lucra cu o echipă de profesionişti, de la directori şi şefi de servicii şi până la ultimul muncitor.

– Chiar şi cu toate aceste rezultate, au mai existat voci care v-au solicitat demisia.

– Aici vă corectez. Nu au existat voci, a existat o singură voce, cea a lui Vochiţoiu (unul dintre clienţii Apa Serv pe care l-am prins furând apă) care, din vizibile motive electorale, crede că dacă-l atacă pe Avram şi Apa Serv, poate acumula câteva voturi în plus. Realitatea este că oamenii din Valea Jiului ştiu cu cine au de-a face când vine vorba despre acest personaj. Important este că, la Apa Serv, am reuşit să elimin toate ingerinţele de ordin politic care vizau acest important operator de utilităţi publice şi, cu oameni responsabili din aproape întreaga sferă politică locală, să facem în aşa fel încât, atunci când vine vorba despre Apa Serv, singura noastră politică să fie aceea de a dezvolta societatea astfel încât să putem oferi tuturor cetăţenilor din Valea Jiului servicii moderne, cu adevărat la standarde de civilizaţie europeană.

Categorii:EXCLUSIV TV
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

AFACERI IN VALEA JIULUI

Ati accesat cotidianul on-line AFACERI IN VALEA JIULUI. Se actualizeaza zilnic !

