Prima pagină > EXCLUSIV TV > Centrul de Relaţii Clienţi E.ON din Petroşani se mută în clădirea Casei de Cultură

Centrul de Relaţii Clienţi E.ON din Petroşani se mută în clădirea Casei de Cultură

Situat pe Bulevardul 1 Decembrie 1918, nr. 100 (parter, aripa de nord a Casei de Cultură), noul Centru de Relaţii Clienţi va fi deschis de luni până joi, între orele 09.00 şi 17.00, respectiv vineri în intervalul orar 8.00 – 16.00.

În cadrul centrului consumatorii pot să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale, să primească informaţii privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a gazelor naturale sau alte informaţii utile, dar şi consultanţă privind tarifele sau modalităţile de plată.

De asemenea, ca alternativă la Centrul Relaţii Clienţi recomandăm consumatorilor noştri să acceseze unul dintre următoarele canale de comunicare:

• prin telefon, de luni până vineri, între orele 08.00 şi 20.00, la numerele:
– 0801 000 366, pentru apeluri din reţeaua Ex-Romtelecom, tariful fiind cel aferent unui apel local sau
– 0265 200 366 – pentru apeluri din orice reţea, tariful este cel al operatorului din reţeaua căruia se efectuează apelul.
• prin e-mail, la adresa: serviciiclienti@eon-romania.ro;
• pe fax, la numărul: 0265 200 367;
• prin poştă, la OP1, CP 10 Târgu Mureş.

Totodată, au fost dezvoltate serviciile oferite prin portalul http://www.myline-eon.ro, servicii ce permit accesarea facturii electronice, transmiterea indexului autocitit al contorului de gaze naturale (caz în care clientul a optat pentru acest serviciu), informaţii privind termenele de realizare a verificărilor şi a reviziilor periodice obligatorii la instalaţia de gaze naturale precum şi informaţii referitoare la istoricul de consum individual.

În ultimii ani, în contextul creşterii numărului de consumatori casnici şi a unor cerinţe specifice ale acestora, o atenţie deosebită a fost acordată creşterii numărului canalelor de încasare şi a diversificării acestora. Astfel, la acest moment plata facturilor poate fi efectuată prin accesarea canalelor de plată oferite de partenerii noştri: BRD, ING, Banca Transilvania, UniCredit Ţiriac, Banca Carpatica, CreditCoop, Raiffeisen Bank, Payzone, PayPoint și Westaco.

Departament Comunicare Corporatistă
E.ON România

Anunțuri
Categorii:EXCLUSIV TV
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

AFACERI IN VALEA JIULUI

Ati accesat cotidianul on-line AFACERI IN VALEA JIULUI. Se actualizeaza zilnic !

%d blogeri au apreciat asta: