Prima pagină > EXCLUSIV TV > Liceenii din Vulcan, parteneri în campania „Hai pe net !”

Liceenii din Vulcan, parteneri în campania „Hai pe net !”

Haipenet2015„Campania Hai pe net!” este o campanie de incluziune digitală organizată de Fundaţia EOS Romania în parteneriat cu biblioteci publice, telecentre, şcoli căreia, în acets an, i-au subscrius şi elevii de la COLEGIUL TEHNIC MIHAI VITEAZU din Vulcan.
Perioada desfăşurării campaniei a fost 23-29 martie 2015, perioadă în care au fost organizate activităţi care doresc să dezvolte competenţe şi abilităţi în domeniul IT ale elevilor.
Principalele teme abordate de campania de anul acesta sunt:„Hai pe net 2015 ! pentru creşterea şanselor de angajare!” şi „Hai pe net 2015 ! pentru alfabetizare digitală!”

Evenimentul derulat în România este parte integrantă a campaniei ”Get online week 2015!” (www.getonlineweek.eu) derulată la nivel European de către organizaţia Telecentre Europe (www.telecentre-urope.org) – o campanie de responsabilizare digitală prin care telecentrele urmăresc stimularea ocupării forţei de muncă, formarea şi certificarea competenţelor digitale (eCompetenţe) precum şi locurile de muncă care necesită utilizarea Tehnologiei Informaţiei şi Comunicaţiilor (TIC) în comunităţile din întreaga Europă.

Elevii care au dorit să participe la campanie au aflat despre securitatea datelor pe internet, și-au descoperit și testat abilitățile IT prin intermediul platformei http://www.skillage.eu/ Am împărtăşit împreună informaţii despre securitatea datelor în mediul online şi am aflat multe lucruri importante furnizate de portalul @sigur.info unde ne-am şi jucat. Am creat împreună afişul evenimentului la care am invitat şi alţi colegi în cursul săptămânii.

prof. Dumitriţa POSTOLACHE
Colegiul Tehnic Mihai Viteazu Vulcan

Categorii:EXCLUSIV TV
  1. 13 Aprilie 2015 la 3:02 pm

    Felicitari!

  2. 24 Mai 2015 la 9:58 am

    Reblogged this on DUMITRITA P. and commented:
    Am castigat unul dintre premiile oferite! Felicitari tuturor elevilor participanti!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

AFACERI IN VALEA JIULUI

Ati accesat cotidianul on-line AFACERI IN VALEA JIULUI. Se actualizeaza zilnic !

