Prima pagină > EXCLUSIV TV > Primarul din Aninoasa nu mai acceptă să fie dus cu vorba şi începe asfaltarea drumului din oraş

Primarul din Aninoasa nu mai acceptă să fie dus cu vorba şi începe asfaltarea drumului din oraş

dunca1Primarul oraşului Aninoasa, Nicolae Dunca, la fel ca majoritatea cetăţenilor din acest oraş, s-a săturat de promisiunile deşarte ale celor care se oferă să dea o mână de ajutor în reconstrucţia acestui oraş. Asta mai ales atunci când vine vorba despre reabilitarea drumului Iscroni – Aninoasa.

Deşi a încheiat o înţelegere cu noii lideri ai Consiliului judeţean Hunedoara (dintre care unul – vicepreşedintele Adrian David – este chiar aninosean de baştină) prin care s-a stipulat ca DJ 666B să fie modernizat pe jumătate din lungimea sa de Consiliul judeţean, primarul Nicolae Dunca spune că s-a săturat de explicaţii şi că, în ceea ce-l priveşte, va trece în cel mai scurt timp la acţiune. „Am ajuns în situaţia de a mă certa toată ziua cu ei pentru că nu se apucă de drum. Eu am preluat jumătate de la Consiliul Judeţean şi mă apuc să-l fac, să-l asfaltez. Ei motivează ba că nu au bani, că să mai vedem şi am impresia că nu vor să-l facă pentru a nu cumva căpăta eu capital electoral. De parcă pe oameni îi interesează cine şi cum repară drumul. Oamenii vor să aibă posibilitatea de a circula decent şi fără să-şi strice în fiecare zi maşinile. Eu sper să se apuce şi ei de jumătatea lor”, a declarat primarul localităţii Aninoasa, Nicolae Dunca.

Tiberiu VINŢAN

Categorii:EXCLUSIV TV
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

AFACERI IN VALEA JIULUI

Ati accesat cotidianul on-line AFACERI IN VALEA JIULUI. Se actualizeaza zilnic !

